Power of ALOE!!

GOZIGEN-USA2011-05-10

How did you spend Mother's Day? It is the day for all ladies. Did you do anything special? Me? I didn't anything special. Everyday is mother's day in my family....
母の日はいかがお過ごしでしたでしょう? この日はすべての女性のための日。 何か特別なことしましたぁ? 僕ですか? 何にもスペシャルなことはしませんでした。 ウチは毎日が母の日ですから(笑)。


By the way, the Atlantic Safety Products' ALOE POWER Nitrile gloves were featured in July issue of Import Tuner magazine. As you know, 5ZIGEN USA is one of distributors for Atlantic Safety's who distributes their products in the racing industry. Strong, durable and good for skin, ALOE POWER, moms or girl friends should love them. Check the testimonial article by an editor of Import Tuner. ALOE POWER gloves should be great gift for your wrenching moms!! Remember is till next year’s Mother’s Day!! LOL
さて、アトランティック・セーフティ・プロダクト社のアロエ・パワー・ニトリルグローブがインポート・チューナー7月号で紹介されました。 ご存知のとおり、5ZIGEN USAはレース業界へアトランティック・セーフティ商品を供給している代理店なんです。 強くて、丈夫、そして肌に優しい、アロエ・パワー、きっとお母さんも、ガールフレンドもきっと好きになる!! インポート・チューナーの使用体感記事をチェックして下さいね。 アロエ・パワーはママさんメカニックに最高のギフト!! 来年の母の日まで覚えておいてね〜(笑) 

For your ordering of ALOE POWER Gloves, visit 5ZIGEN USA Online Store
http://www.5zigenusastore.com/index.php/poducts/apparel/gloves/lightning-gloves.html