A 5ZIGEN user won at Redline

GOZIGEN-USA2010-11-16

Redline Time Attack 2010 season finale was took place at Auto Club Speedway, Fontana, CA on November 14. A 5ZIGEN user, Professional Awesome won the Street Tire AWD Class and Overall Street Tire class. The team had traveled all way from Indiana for Redline Time Attack final round via SEMA in Las Vegas. The East Coast street class champion showed the full of their performance to West Coast tuners.
2010レッドライン・タイムアタック終戦は11月14日カリフォルニア州フォンタナのオートクラブ・スピードウェイにて行われました。 5ZIGENユーザーであるプロフェッショナル・オーサムがストリート・タイヤAWD、そしてストリート・タイヤ・クラス総合優勝を果たしました・ チームはインディアナ州から、ラスベガスでのSEMAを経由して、このタイムアタック終戦へと長距離参戦。 東海岸ストリート・タイヤ・クラス・チャンプは西海岸のチューナー達へその実力をバッチリ見せつけたようです。


Professional Awsome made their first appearance in Auto Club Speedway. The team from Indianapolis made perfect weekend with no trouble. http://professionalawesome.com/
プロフェッショナル・オーサムがオートクラブ・スピードウェイに初登場。 インディアナポリスが地元のこのチームはトラブル無しのパーフェクトな週末を過したようです。


Professional Awesome driver Dan O’Donnell and their CT9A Lancer Evo obtained an overall Street Tire Class and Street Tire AWD class win, breaking the track record set by Jeremy Toye back in 2009 with a 1:46.674!! (photo: Redline Time Attack)
プロフェッショナル・オーサムのドライバー、ダン・オドネルとCT9AランサーEVOはジェレミー・トーイが2009年に樹立したクラス・コースレコードを1:46.674で破り、見事ストリート・タイヤ・AWDクラス、そしてストリートタイヤ総合でも優勝!!


The N1 Racing S2000 pilot, Andrie Hartanto himself checks alignment on the test day.
土曜日のテストデー、N1レーシングS2000パイロット、アンドレア・ハータント彼自身でアライメントをチェック。


The title sponsor of the enthusiast class, Fontana Nissan brought super clean BNR32 Skyline GT-R for display.
エンスージアスト・クラスのスポンサー、フォンタナ日産は超きれいなBNR32GT-Rをディスプレイ。


Big boss of Mazdatrix, Mr. Dave Lemon checks vehicle height of his RX-8 with Mazdatrix original high-tech (?) ground clearance checking device.
マツダトリックスの大ボス、デイブ・レモン様自ら、マツダトリックス特製ハイテク地上高確認装置(?)でRX-8の車高をチェック。


Kenny's Evo-X - a privateer & a 5ZIGEN FN01R-C user who I met at paddock. He raced in Enthusiast AWD class.
パドックで出会ったFN01R-Cを使ってくれているプライベーター、ケニー君のEvo-X。 エンスーAWDクラスでのエントリー。


Tweeks Racing's Lotus This time attacker uses ProRacer lug nut by converting to stud bolt from OE lug bolts. Martin of Tweeks Racing is interested in 5ZIGEN SP exhausts for Evora.   http://tweeksracing.com/
トゥウィークス・レーシングのロータス。 このタイムアタック・マシーンは純正のラグボルトではなく、スタッドボルトにコンバージョンして、プロレーサー・ラグナットを使用。 トゥウィークスのマーティンは、5ZIGEN SPのエボーラ用に興味深々の様子。

For race report of the final round of Redline Time Attack, please check following website:
http://redlinetimeattack.com/ti/rl/content/t7xdp4eL.html?id=z27fHNbB
レースの詳細レポートは上記、レッドラインの公式ウェブサイトにて。