5ZIGEN x BMW E36

GOZIGEN-USA2011-02-21

It's President's Day in the USA. How did you spend President's Day? Did you do anything good for your company’s boss? If you are a President of company, club or something, did you do something good for yourself?
今日はアメリカではプレジデント・デーの祝日。 皆さん、どんなふうにお過ごしでしたでしょうか? あなたの会社の社長さんのために何かいいことしましたか? あなた自身が会社の社長、クラブなどの部長、または会長をしている方、ご自身のためになにかいいことしましたか?


Topic of today is E36 BMW 3-series. E36 is still one of the most popular BMW cars in the performance tuning world. We have many 5ZIGEN supporters who own E36 in the states.
さて、今日のお題はBMW E36。 E36は未だにチューニングの世界では根強い人気を持ってますね。 実は、E36オーナーで5ZIGENユーザーって結構多いんですよね。


E36 M3 with 5ZIGEN Hyper 5ZR 19-inch SMB - 19x8.5 +40(high disc) front and 19x9.5 +38 (low disc) rear.
The car needs high disc on front to clear the Rotora big brake kit. The outer rim is so deep, even it is high disc!!
こちらはHyper 5ZR 19インチ SMB装着のE36 M3。 フロント 19x8.5 +40 (HIGH)、リア 19x9.5 +38 (Low)
ロートラのビッグキャリパーをクリアするために、HIディスクを装着。 それでも、このリムの深さ!!


This M3 is one of the customers of Ren Performance San Mateo. The GN+ 17x9.5 was modified to be fit to the E36 Auto-Cross set up. The back pad was shaved 5mm to +27 and PCD was converted to 5-120 with drilling the lug holes and putting inserts. GN+ has been discontinued its production. But several sets of this size can be made. Please contact any 5ZIGEN dealers or 5ZIGEN USA for detailed information.
こちらのM3はサンマテオのRen Performanceのお客さん。 GN+ 17x9.5をモディファイしてオートクロス仕様のE36に装着。 ホイール装着面を5mm切削、+27へ。 ラグホールを切削、インサートを圧入し、PCDを5-120へ変更。 GN+はすでに生産を終了していますが、このサイズに関してはまだ何セットが製作可能です。 詳細はお近くの5ZIGENディーラー、または5ZIGEN USAへお問い合わせ下さい。