MEGA Muffler for Acura RL

GOZIGEN-USA2011-05-24

How was your weekend? We had a big event called "It's JDM Yo!" Cerritos, CA. I missed it because I was sick... Our sales manager, Miguel covered for me and represent 5ZIGEN USA. According to him, our MEGA muffler got a lot of attention. MEGA has been discontinued in Japan and been sold only from 5ZIGEN USA.
週末はいかがお過ごしでしたでしょうか? こちらLAでは、セリトスのトヨタ・ディーラーで「It's JDM Yo!」というなかなか大きなイベントがありました。 今回、私は風邪でお休みしてしまいましたが、セールス・マネージャーのミグエルさんに代わりに行ってもらい、5ZIGENをアピールしてきてもらいました。 VIP系のクルマが多かったようで、MEGAマフラーへの反応が熱かったようです。 MEGAは日本ではすでに廃盤になっていて、USAでのみ継続販売していました。


Here is a news from Japan. 5ZIGEN Japan re-produced Mega Muffler for KB1 Honda Legend (aka 2005 - 2008 Acura RL) by requests from the Legend owners in Japan.
そんなところに、日本からニュースです。 5ZIGEN Japanでファンのリクエストにお答えして、KB1ホンダ・レジェンド(アメリカではアキュラRL)用MEGAの再生産を行いました。

Short tail tip was adapted for MEGA muffler for RL. It is after mid-pipe, full dual-pipe system.
レジェンド用にはショートタイプのテール・チップが採用されています。 ミッド・パイプ後交換のデュアル・パイプシステム。


Unique from other VIP brand, the "FireBall MEGA" sticker states 5ZIGEN's "sprit of the race." We make the RL muffler luxury and sporty!!
「FireBall MRGA」のステッカーが他のVIP系マフラーと違い、5ZIGENのレーシング・スピリットを熱く主張。 レジェンド用マフラーもラグジュアリーでありながら、スポーティに作ってます!!